Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 28 kwietnia 2019

Dawno nas nie było, a ja wciąż obiecuję i obiecuję, że wrócę do regularnego pisania. Niestety od kiedy padł mi mój mały przyjaciel netbook nie mam już bardzo gdzie pisać. Z telefonu to już nie takie przyjemne.
Wciąż jesteśmy w trójkę i nic się nie zmieniło w kwestii braciszka/synka u nas w domu. Wciąż czekamy na TEN TELEFON i serio czasem mam wrażenie, że się nie doczekamy.
Oczekiwanie przy małej jest zupełnie inne, ale jednak jest i też powoli zaczynam się denerwować i myśleć. Czasem myślę, że po prostu nie zadzwoni telefon. Albo, że jednak coś nie tak jest z nami.? :)
Kiedy dzwonię do naszego OA słyszę, że rok rozpoczął się intensywnie i nawet dzieci są, że coś się dzieje.. Ale wciąż mamy cierpliwie czekać. Zatem czekamy.
Czekamy jak zapewne wiele innych rodziców adopcyjnych, tylko to oczekiwanie czasem na prawdę daje się we znaki. :(
Mały Motylek rośnie i jest coraz większy... Nawet nauczyła się już pyskować i skarżyć  ;)
A tak poza tym rośnie mi śliczna córeczka, która jest moim całym światem. Nie wyobrażam sobie ani dnia bez niej.






Pamiętacie jak nie dawno była taka malutka? :) już skończyła 4 latka.


4 komentarze:

  1. Duża pannica a jakie ma włosy dlugie😲😲 moja ma 3 lata a takie piórki na głowie a tu takie piękne włoski.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak się cieszę ,ze napisałaś...zaglądałam do Motylka a tu nic.... braciszek jak ma byc to bedzie, wiem że czekanie to zgroza ale nic nie zrobisz. Amelka juz taka duża.... piękna z niej dziewczynka,
    pozdrawiam was wszystkich a dla Ami buziaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że jesteś, ja też zaglądam id czasu do czasu i sprawdzam, co u Was. Oby telefon zadzwonił wkrótce🤞

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam mocno kciuki, żeby wszystko się udało! Jesteście super rodzinką. Szkoda, że to wszystko wymaga od nas tyle cierpliwości, nerwów, biurokracji ... Ale dla uśmiechu dziecka myślę, że warto przez to przejść. Gdybyście szukali dobrego prawnika, mogę Wam polecić mojego www. Też staramy się o adopcję i liczę na szybkie, szczęśliwe rozwiązanie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń