Suwaczek z babyboom.pl

sobota, 6 października 2018

Zmiana pracy? / druga adopcja

Nad pracą wciąż się zastanawiam. Jest to docelowe miejsce moich wędrówek od pracy do pracy. W tej firmie dobrze rozwijającej się chciałam zostać. Tylko problem w tym, że nie jest to praca w moim zawodzie po studiach i dodatkowych szkołach, ale w drugim - który stał się moim zawodem, bo przepracowałam tak 6 lat. ;)
Nie chciałam do tego wracać, ale jeśli teraz się nie zdecyduje to czy kiedyś pracodawca zechce mnie znów? Wydaje mi się to być jednostronne. Teraz albo nigdy?
Tak czy siak praca lżejsza od obecnej milion razy, bo za biurkiem, a nie wśród ludzi praca wysiłków jak dotąd.
Na pewno większa płacą, bo różnica w granicach początkowo już 500 zł.
To dużo. Bynajmniej dla mnie.

Pod koniec miesiąca wybieramy się do Ośrodka Adopcyjnego zgłosić także gotowość. Nie uważam, że zmiana pracy jest przeciwwskazaniem. Zapewne i tak nie za szybko telefon zadzwoni. :)
Jak pisałam wcześniej czekamy na synka, do półtora roku. Będzie tak, jak planuje Bóg. :)
Zostawił ktoś z Was imię swojemu dziecku, czy każdy zmieniał?

Jest weekend.. Wrócił ojciec i mąż na dwa dni, a więc uciekam.. Gotować obiad.. Najlepsze domowe pierogi z mięsem.. ;)

Dzisiaj zaopatrzylismy się w drugie już stworzenie.. ;) Zuzanna zamieszka z Nami..
"Mama! My ją adoptowamy!" :) <3


 Ja szalona ostatnie chłodne wieczory spędzam na czytaniu... ;)
 Popołudnia na spacerach z Motylkiem..

1 komentarz:

  1. Jakie ladne paznokcie! Takie wiosenne na te jesienne dni! :)

    Ja tak mam z moja praca. Nie pracuje dokladnie w zawodzie zgodnym z wyksztalceniem, ale po przepracowaniu na swoim stanowisku 12 lat, juz raczej przy nim zostane. ;)

    A ja zycze Wam jednak, zeby ten telefon zadzwonil jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń