Suwaczek z babyboom.pl

czwartek, 11 stycznia 2018

Nadal czekamy na synka

Witajcie...

Nie zaglądam, a wszystko powoduje czas, który biegnie jak szalony. 
Chciałabym Wam tak wiele napisać... 
Nie wiem, nie mam pojęcia ile z Was śledzi jeszcze nasze losy, czy w ogóle czeka ktoś na nowy wpis. 
Nie mam kiedy pisać, ponieważ w pracy za sobą mam kamerę, nie chcę aby widział ktoś , że prowadzę blog. W końcu jest tylko dla wybranych ;)

***

Amelka wyrosła na dużą dziewczynkę, obiecuję wstawić zdjęcia jak będę mogła. 
W marcu będziemy świętować już przecież 3 latka naszej lali :)
Jest niesamowita, zaskakuje nas swoimi tekstami, wyłapuje wszystko dookoła jak to dzieci w jej wieku. 
Niestety do przedszkola nie chce chodzić. Dzieci są brzydkie ;)
Nie chodzi.
Niestety nadal śpi i chodzi też w pampersie... jak chce 2 to jest płacz, zatrzymywanie, a jedyna opcja to "paka" (czyt. pampers). Ciężko mi z tym walczyć. Ehh...
Amelka domaga się brata, dopytuje, dzieli w swoim pokoju zabawki dla "bjaciszka" :)
Wstawię zdjęcia i napiszę coś więcej za kilka dni. 

*** 

Jak tytuł wskazuje - czekamy - jesteśmy ponownie po testach psychologicznych, wizycie w domu, złożeniu wszystkich papierów i czekamy. 
Czekamy na TEN telefon - już od sierpnia przecież jak wspominałam.
Wczoraj się przypominaliśmy - nadal cisza - cierpliwie czekamy. 
Naszą decyzją czekamy na synka do 1.5 roku. :)
A co przyniesie bocian?
Czas pokaże. 
:)
<3

12 komentarzy:

  1. Czekałam na wieści, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne ze jesteśmy i czekamy na notki i wiadomości co u Was😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, żeby jak najszybciej telefon zadzwonił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo często zaglądam do ciebie, co nowego, jak Motylek rosnie.... napisz cos więcej , może i będzie tez w koncu "ten telefon"..
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że czekamy na wieści od Was, choć rozumiem, że czasu jak na lekarstwo. U nas z przedszkolem wreszcie lepiej. Każde dziecko ma swój rytm więc nic na siłę. Czekam na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zaglądam i czekam na jakieś informacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już 3latka???? Wierzyć się nie chce, że Wasza Córcia jest już taaaaaaka duża.
    W takim razie krótkiego oczekiwania!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja zaglądam i czekam razem z Wami. I na zdjęcia Amelki też :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Kochane! Jesteście cudowne! :) Zaczynam urlop od środy, a więc znajdę trochę czasu:) obiecuję!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez nadal zagladam. :)

    Moja siostrzenica, w wieku Amelki, lubi do przedszkola chodzic, ale co z tego, kiedy byla lacznie 2 tygodnie od poczatku roku, bo ciagle choruje. :D
    A co do odpieluchowania, to moj synek, ktory miesiac temu skonczyl 5 lat, dopiero kilka tygodni temu przestal sikac w nocy w lozko, wiec wiesz... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zaglądam co jakiś czas - a zawłaszcza teraz, kiedy się tak przypadkiem na FB zgadałyśmy :) Mam nadzieję, ze Wasze czekanie na kolejny telefon już nie będzie długie - i że Amelka już wkrótce doczeka się "bjaciszka" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie i na fb móc być bliżej Was.
      Jutro skrobnę coś nowego, mam obiecane zaległe wpisy itd. Nawet wczoraj uruchomiłam NAPRAWIONY laptop - padł włącznik od WiFi i popisane było.. Brak netu w lapku. Z tableta czy fona to tak ciężko :(

      Usuń